joi, 18 iunie 2009

Kit lumina de vanzare - 4 bucati


Buna,
Am vazut ca se tot pun intrebari ce lumina sa se foloseasca de unde sa o cumpere, ce trebuie si etc... asa ca am conceput un kit de lunina pentru o suprafata de 1,1 - 1,5 mp

El contine:
1. Bec - Sonlight AGRO 400W
foarte bun si pentru crestere si pentru inflorire
Caracteristici:
* Eficienta mare 400W [>145 lm/w = 58000 lumens]
* Mare emisie de radiatii PAR (Photosynthetically Active Radiation intre 400 si 700nm).
* Lumina este mult mai plina in nutrienti decat lumina obisnuita HPS .
* Avand in vedere puterea mare de emitere a luminilor albastre si rosii, aceasta planta incurajeaza cresterea in conditii optime a plantei in ambele stadii (crestere si inflorire).
Growing area min. 1,1 mp max 15,5 mp
Lumen 55000
Durata de viata 30000 hours
Distanta minima lampa/planta app 45 cm
Garantie 1 an
2. Ballast Control Gear EASY 400W HPS/MH
3 ani garantie pe componentele de aprindere!

3. Reflector (ptr. focalizarea luminii becului)



4. Temporizator




Pret kit 130 E
livrare in bucuresti gratuita
livrare provincie plata separat

21 de comentarii:

  1. mai e valabil? vreau unul lukaa99@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Foarte OK blogul pentru inceput- e placut sa gasesti si ceva in Romana dedicat growingului.Kit-urile astea sunt foarte OK - intrebarea mea ar fi asa- eu fac momentan un micro-grow- ai cumva posibilitatea sa faci si un kit de 150w -e arhi-suficient pentru ce imi trebuie mie- da-mi un reply pe mail daca ai chef- daca nu ,nu :)))
    Numai bine,
    jollyxter@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. M-ar interesa si pe mine unu. terapeutu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. tara e plina de prosti...ma refer la cumparatori.crescatori fara nici o cunostinta in domeniu.ma rog.....site util :

    http://www.hydroponics.eu

    cat despre instalatie......citez : "am conceput"....era sa cad de pe scaun de ras.

    RăspundețiȘtergere
  5. instalatia de 400 w e la oferta cu 105 euro pe http://www.hydroponics.eu.

    http://www.hydroponics.eu/product.asp?Id=4960-Easy+Kit+400W+HPS+++Sonlight+AGRO+400W+++Timer

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu sa cumpar un kit de lumina . dantanse68@yahoo.com trimite`mi un mail ceva dak mai ai

    RăspundețiȘtergere
  7. da-mi un mail la cetraxx@yahoo.com vreau un kit...puteai sa pui si tu ceva de contact frate....

    RăspundețiȘtergere
  8. dar substanta cu kre se storpesc frunzele de ganja,de weed,,,,dupa recoltarea frunzelor,cum se numeste? si de unde se poate achizitiona???

    RăspundețiȘtergere
  9. http://growin.ro/produs.php?pid=159&produs=Easy%20Kit%20400W%20HPS%20and%20Sonlight%20AGRO%20400W

    au aparut si in Romania la pretul de 345 RON !! adica 85 euro...

    RăspundețiȘtergere
  10. vreau si eu un kit de crestere id bibik_07

    RăspundețiȘtergere
  11. de la www.hydroponics.eu este 19 euro transportul dar iti poti face tu kitul care il doresti.

    RăspundețiȘtergere
  12. care vrea un kit lumina complet sa lase aici mail lui si il voi contacta.
    balast 250 wati philips,ignitor,reflector cu dulie incorporat,am 2 reflectoare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru cei interesati am de vanzare Kit-uri HPS Philips (noi) 400w si 150w complet echipate.
    400w- 250 lei
    150w- 150 lei
    trazvan57
    Buc.

    RăspundețiȘtergere
  14. In continuarea ultimului mesaj:
    Kit Philips, HPS (Osram)+MH (Philips) 400W - 340 lei
    Kit Philips, HPS (Osram)+MH (Philips) 250W - 250 lei
    Kit Philips HPS 400W - 250 lei
    Kit Philips MH 400W - 250 lei
    Kit Philips MH 250W - 200 lei
    Toate kit-urile sunt noi. In pretul afisat intra si conexiunile: cabluri, stecher, fasung ceramic E40. Va ramane doar sa-l inserati in priza.
    ID: trazvan57
    Buc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Kit HPS Philips 600W - 400 lei

    Toate kit-urile sunt noi. In pretul afisat intra si conexiunile: cabluri, stecher, fasung ceramic E40. Va ramane doar sa-l inserati in priza.
    ID: trazvan57
    Buc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut!
    trazvan57 este id-ul meu, raspund destul de repede.


    RăspundețiȘtergere
  17. vand 2 balasturi unu de 250 unu de 400 doua becuri unu de 250 unu de 400 un cooltube ph metru termohigrometru si multe alte chesti daca te intereseaza sunama la 0730648119 pret 500 lei

    RăspundețiȘtergere
  18. vand doua balasturi unu de 250w unu 400w doua lampi 250w 400w doua reflectoare un cooltube si unu tip oglinda o mini sera cu aerisire un ph metru doua extractoare de 100mm si 125mm un filtru maxcarbon 500m3 un mini microscop cu led un termo-higrometru cu max si mini un ventilator cu clip 21 cm plus toate cablurile de alimentare plus ghivece fertilizatori de la canna toate la un super pret 550 lei loate de la hidroponica contact 0730648119 marius

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru cei interesati am de vanzare Kit-uri HPS Philips (noi)
    Kit HPS dual spectrum Philips 600w (Bec Philips Green Power) - 400 lei
    Kit Philips, HPS+MH (Pia-Plus si HPI-T) 400W - 340 lei
    Kit Philips, HPS +MH (Pia-Plus si HPI-T) 250W - 250 lei
    Kit Philips HPS Pia-Plus 400W - 250 lei
    Kit Philips MH 400W - 250 lei
    Kit Philips MH 250W - 200 lei
    Kit HPS Philips Pia-Plus 250W - 150 lei
    Kit HPS Philips Pia-Plus 150W - 130 lei
    Toate kit-urile sunt noi. In pretul afisat intra si conexiunile: cabluri, stecher, fasung ceramic E40. Va ramane doar sa-l inserati in priza.
    ID: trazvan57 (activez pe toate site-urile de licitatii, acolo se pot vedea toate feedback-urile)
    Bucuresti
    Pentru provincie livrez prin Cargus, coletul se poate verifica inainte de plata, iar transportul costa 25 lei.

    RăspundețiȘtergere